fbpx

Katarzyna Jaroszek

Arkadiusz Grasela

Marta Niewczas

Krzysztof Klamka

Najczęstsze błędy w przygotowaniu plików do druku
Projektowanie graficzne

10 najczęstszych błędów w przygotowaniu plików do druku

Wyśmienicie dopasowany krój pisma, rewelacyjne zdjęcia, świetny pomysł – to musi być najlepszy projekt świata! Pozostaje tylko zapisać i wysłać do druku. I w tym momencie słyszysz z drugiej strony: “Hola, hola! Nie wydrukujemy tego!”. Dlaczego? Być może znajdziesz odpowiedź w tym artykule. Poznaj 10 najczęstszych błędów w przygotowaniu plików do druku.

Podsumowanie marketingowe

Marketing rewind, czyli marketingowe podsumowanie grudnia

Z początkiem grudnia YouTube dotrzymał tradycji wypuszczając Rewind 2019, który miał być swoistym zadośćuczynieniem zeszłorocznej klapy, a okazał się jeszcze większą porażką. O czym świadczy choćby pobicie kolejnego rekordu- największej ilości łapek w dół pod filmem. W polskich social mediach na uwagę zasługuje robiony w pocie czoła RTM związany z wyborem Młodzieżowych Słów Roku, co niejednej marce odbiło się czkawką. Do bardzo trafionych zaliczyć należy kampanię Spotify Wrapped, w której serwis wykorzystał dziwne nawyki swoich użytkowników.

Funny moments

Web Designer Bucket List 2020

Postanowiliśmy odciążyć was w jednym z noworocznych rytuałów i dostarczyć wam gotowca. Poniżej przygotowaliśmy 10 totalnych must have, jeśli chodzi o faile w pracy Web Designera.

Funny moments

Graphic Designer Bucket List 2020

Postanowiliśmy odciążyć was w jednym z noworocznych rytuałów i dostarczyć wam gotowca. Poniżej przygotowaliśmy 10 totalnych must have, jeśli chodzi o faile w pracy Graphic Designera.

Add Your Heading Text Here

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej z naszej Polityki prywatności.